Rekrutacja online
Wszyscy Kandydaci powinni utworzyć swoje konto na platformie e.mazovia
Jak utworzyć konto użytkownika w e.mazovia:
- Jeżeli nie masz konta użytkownika, wybierz z menu górnego REKRUTACJA (lub kliknij https://e.mazovia.edu.pl/rekrutacja ).
- Wybierz dowolny niebieski przycisk z napisem Zarejestruj się.
- Wypełnij formularz wymaganymi danymi. Konieczne są: imię, nazwisko, nr PESEL, adres e-mail. Wybierz swój login i hasło. Uwaga! – konieczna jest zgoda na przetwarzanie ww danych osobowych do celu rejestracji. Postępuj zgodnie z opisami i komunikatami systemowymi na stronie z formularzem rejestracyjnym.
- Po pomyślnym zarejestrowaniu w systemie otrzymasz natychmiast e-mail ze specjalnym linkiem potwierdzającym dokonanie rejestracji. Trzeba odebrać ten e-mail i kliknąć w zawarty w nim link.
- Kliknięcie linku potwierdzającego przeniesie cię do strony z okienkiem Zaloguj się. Należy wpisać swój login i hasło, a następnie kliknąć w niebieski przycisk Login. To kliknięcie potwierdza konto użytkownika.
- Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do innych funkcji, ale o tym dowiesz się później.
Jak działa rekrutacja w e.mazovia:
- Zalogowany użytkownik może wybrać z górnego menu przycisk REKRUTACJA, który prowadzi do strony zawierającej aktualnie otwarte zapisy rekrutacyjne.
- Należy wybrać odpowiedni dla siebie przedmiot rekrutacji. Pod jego tytułem znajduje się przycisk Więcej … pokazujący szczegóły programu i dokumenty rekrutacyjne.
- Po zapoznaniu się z dokumentami należy kliknąć niebieski przycisk Zapisuję się.
- System przenosi Cię do strony zawierającej formularz on-line, którego wypełnienie pozwoli zakończyć pierwszy etap rekrutacji. Po wypełnieniu formularza i udzieleniu zgód (zaznaczając odpowiednie okienka obok tytułu zgody) należy kliknąć zlielony przycisk Zapisuję się.
- System wyświetla okienko informujące o zapisaniu się do wybranego programu i nadaniu numeru Kandydata. Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie zapisu na wskazany wcześniej adres e-mail z krótką instrukcją dalszego postępowania.
- Pracownik uczelni skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to będzie możliwe.
Przydatne wskazówki:
- Login i hasło należy zachować w bezpiecznym miejscu i nikomu ich nie ujawniać. System wymusza odpowiednią formę hasła w celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych.
- Gdy zapomnisz loginu – wróć do maila rejestracyjnego. Twój login jest tam podany.
- Gdy zapomnisz hasła, nic nie szkodzi. Odzyskasz je za pomocą automatycznego mechanizmu uwierzytelniającego.
Dokumenty rekrutacyjne do Projektu „Przestrzeń współpracy – przestrzeń rozwoju” można złożyć na 3 inne sposoby, chociaż opisany powyżej sposób rekrutacji online jest najwygodniejszy.
Można również:
Pobrać załączniki z zakładki Dokumenty rekrutacyjne do Projektu. Wydrukowane, wypełnione i zeskanowane dokumenty odesłać pocztą e-mail na adres: projekty@mazovia.edu.pl
Albo:
Pobrać dokumenty ze strony www.citispace.mazovia.edu.pl z zakładki Dokumenty rekrutacyjne do Projektu, wydrukować je, wypełnić, a następnie:
a) przesłać pocztą tradycyjną
lub
b) dostarczyć osobiście do skrzynki podawczej znajdującej się na portierni Collegium Mazovia w budynku A, I piętro.
Dokumenty przesłać/dostarczyć należy na adres: Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161, 08-110 Siedlce, z dopiskiem na kopercie „Przestrzeń współpracy-przestrzeń rozwoju”
Można także:
pobrać dokumenty, wydrukować, wypełnić je i zeskanować, a następnie odesłać za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Każdy ze sposobów dostarczenia dokumentów będzie traktowany jednakowo. Uczestnik może wybrać najwygodniejszy dla siebie sposób rekrutacji.
Kwalifikowanie do udziału w Projekcie Przestrzeń współpracy-przestrzeń rozwoju odbywać się będzie na bieżąco. Biuro Projektu będzie kontaktowało się z Kandydatami za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie, dlatego należy poprawnie podać te dane.